728 x 90
Aquest contingut no aquesta disponible actualment

COMUNICAT DE LA PRESIDENTA DE LA FEDERACIÓ BALEAR DE NATACIÓ

Com a conclusió d’aquesta singular temporada esportiva determinada per la pandèmia, vull agrair a totes i tots el suport i entusiasme a l’hora d’impulsar amb èxit el nostre projecte: als clubs i les seves directives, als jutges, als vocals del Comitè Balear d’Àrbitres, als esportistes, a les institucions públiques, a les persones voluntàries i collaboradores, i especialment als membres de la Junta Directiva i als treballadors de la Federació.

Hem de ser conscients de les grans fites aconseguides tant pel que fa al desenvolupament de la nostra activitat esportiva a nivell territorial com per la magnífica celebració de dos campionats d’àmbit nacional. A més, destacaria la incorporació d’un nou tècnic a la secció de waterpolo, la gran importància de la collaboració amb l’Ajuntament de Palma mitjançant la signatura del nou conveni amb l’IME, la nostra participació amb l’Associació per a Dones a l’esport professional, el reconeixement a la família de nedadors Granados-Aumacellas en base a la creació d’un trofeu per a la competició territorial d’aigües obertes, la implantació de l’streaming com a mitjà per a donar major visibilitat a les nostres competicions,...són alguns dels objectius assolits durant la temporada.

Totes aquestes fites han estat aconseguides des de la feina silenciosa i constant dels treballadors, vocals i voluntaris que de manera activa i molt apassionada fan possible l’activitat de la nostra Federació. A totes i tots, vull agrair el seu compromís i molt especialment a les persones que per diferents motius ja no participaran del projecte la temporada vinent. El meu sincer agraïment a Maida Serra (vocal de natació artística del CBA), Itziar Antón (vocal de waterpolo a la Junta Directiva) i Eva Serra (directora tècnica de waterpolo), per totes les seves aportacions i labor desinteressada.

En cap cas s’ha d’oblidar la complexitat d’aquesta temporada, donades les restriccions, els protocols esportius o la continua modificació de les normatives per tal d’adaptar-se a la situació sanitària; al que s’ha d’afegir la situació personal de cadascun de noltros. Però inclús així, tant la Federació com tota la comunitat esportiva ha demostrat un compromís i seny, necessaris per aconseguir la màxima seguretat en l’activitat esportiva federada, i que cal destacar. Per tant, agrair a tots els clubs esportius la seva responsabilitat, sensatesa i paciència, així com el compliment de la normativa en tot moment. Aquestes dificultats no s’han de desaprendre, i les hem d’aprofitar per a empoderar-nos.

No vull acabar sense recordar-vos la importància de la vacunació per superar la crisi sanitària -que encara tenim entre noltros- per evitar contagis i per garantir la seguretat individual i collectiva. Sé que no tots podeu estar d’acord amb aquesta mesura, si bé hem de ser conscients que la transmissió de la malaltia es manté en nivells molt elevats, les taxes d’hospitalització encara són nombroses i que des de les institucions públiques asseguren que existeixen evidències científiques que els vaccins contra la COVID-19 no només protegeixen de les conseqüències greus de la malaltia, sinó que també poden disminuir de forma molt important la transmissió entre persones. Podem estar d’acord o no, però la vacunació és una mesura que permet limitar la generació de brots. I és important que, com a comunitat esportiva i amb responsabilitat collectiva, recolzem, impulsem i contribuïm a superar la crisi sanitària.

Esper que acabeu de passar un bon estiu i ens veim la pròxima temporada!